keskiviikko 23. marraskuuta 2016

Ulkomainonta

Mihin tarkoitukseen ulkomainontaa käytät? 
- Käytän ulkomainontaa asiakkaiden huomion saamiseen, jossain jossa asiakkaat oikeasti näkevät mainokset. 
- Pyrin mainonnalla levittämään tietoa yrityksestä.

Mitä haluat saada sillä aikaan? 
- Lisämyyntiä, lisää asiakkaita.

Kuinka tämä osuus toteuttaa aiemmin laatimaasi markkinointisuunnitelmaasi? 
- Se tuo lisämyyntiä ja asiakkaita sekä myös tunnettuutta yritykselle. 

Mitä haluat mainoksen nähneen ihmisen tarkkaan ottaen tekevän?
- Haluan saada mainoksen näkevät ihmiset toimimaan, eli tulemaan liikkeeseen, käymään verkkokaupassa tai etsimään lisätietoa yrityksestä. 
- Haluan, että he puhuvat liikkeen mainoksista ja liikkeestä muutenkin muille ihmisille ja jakavat tietoa liikkeen olemassaolosta eteenpäin

b) Kerro yhdestä kohderyhmän jäsenestä, millainen hän on ja mitä hän kokee tärkeäksi:


Nimi: Melina 
Ikä: 25v
Siviilisääty: Parisuhteessa
Ammatti: Ala-asteen opettaja
Vapaa-ajanvietto: Viettää enimmäkseen aikaa kotonaan maalaten, piirtäen tai kirjaa lukien sekä tietysti perheen kanssa aikaa viettäen. Pitää kehonmuokkauksesta (tatuoinnit, lävistykset) sopivissa määrin.
Perhe: 3 vuotias tyttö, avomies ja koira
Elämän asenne: Useimmiten iloinen ja positiivinen ihminen. Erittäin luova. Nauttii elämästä ja sen tuomista haasteista. 
Elämän arvot: Tärkeintä pysyä fyysisesti sekä henkisesti terveenä perheen vuoksi. Pyrkii opettamaan lapselleen mahdollisimman hyvän elämäntavan sekä kasvattamaan tämän mahdollisimman hyväksi ihmiseksi. Työkin on tärkeää, mutta perhe menee aina edelle. 
Ajattelutapa: Pyrkii ajattelemaan asiat loogisesti eikä hypi johtopäätöksiin. On erittäin avoin uusille asioille eikä tuomitse ketään.

Päätä sitten miten kerrot tuotteen/palvelun hyödyistä hänen elämänsä kannalta ulkomainonnassasi.
- Lävistyskoruillahan ei sinänsä ole mitään hyötyä elämässä, ne vain näyttävät kauniilta. 
Monet (minä) kuitenkin kokevat tarvitsevansa mahdollisimman suuren valikoiman laadukkaita sekä kauniita lävistyskoruja elämäänsä ja niitä yritykseni tarjoaisikin asiakkaille. 
Mielestäni kuitenkin oma ulkonäkö ja sen muokkaaminen mieleisekseen on erittäin tärkeää henkisen hyvinvoinnin ja sen kannalta että tuntee olonsa hyväksi ihossaan. Itse ainakin pidän sellaisista yrityksistä ja kampanjoista jotka pyrkivät kannustamaan ihmisiä olemaan sellaisia kuin ovat ja sitä haluan myös oman yritykseni avulla edistää. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti