Halusin saada esillelaitoista mahdollisimman hyvännäköiset ja joissakin mielestäni onnistuin paremmin kuin hyvin. Jotkut esillelaitot taas ovat mielestäni hieman huonompia ja tämä johtuu Decostudyn puutteista. Monessa esillelaitossa jouduin metsästämään haluamiani kuvia netistä PNG-kuvina, mikä ei ollutkaan niin helppoa kuin kuvittelin. Lisäksi tämä kyseinen tapa vei hirvittävän paljon aikaa, joten sen takia en nyt ole miettinyt ovatko esillelaitot epäsymmetrisiä vai symmetrisiä tai väriharmoniassa vai ei. Itse pidän tekemistäni esillelaitoista ja teinkin ne niin huolellisesti ja hyvin kuin osasin ja jaksoin.
Edit: Päätin kuitenkin miettiä enemmän esillelaittoja.
Melkein kaikissa esillepanoissa sorruin käyttämään epäsymmetristä sommittelua, koska se miellytti silmääni eniten ja oli mielestäni helpoin ja mukavin tehdä.
Purkuesillelaitot ovat enemmän kuitenkin symmetrisiä, sillä ajattelin että koska ne ovat kuitenkin alennusmyyntituotteita, jotka ovat jääneet yli, joten tuotteet eivät oikeastikkaan välttämättä riittäisi isompaan esillepanoon, eikä alennustuotteita olisi sellaiseen järkevä laittaakkaan.
Back to school - kamppanja:
Kohderyhmänä nuoret/koulua käyvät
Edit: Päätin kuitenkin miettiä enemmän esillelaittoja.
Melkein kaikissa esillepanoissa sorruin käyttämään epäsymmetristä sommittelua, koska se miellytti silmääni eniten ja oli mielestäni helpoin ja mukavin tehdä.
Purkuesillelaitot ovat enemmän kuitenkin symmetrisiä, sillä ajattelin että koska ne ovat kuitenkin alennusmyyntituotteita, jotka ovat jääneet yli, joten tuotteet eivät oikeastikkaan välttämättä riittäisi isompaan esillepanoon, eikä alennustuotteita olisi sellaiseen järkevä laittaakkaan.
Back to school - kamppanja:
Kohderyhmänä nuoret/koulua käyvät
Get ready for winter! - kamppanja
kohderyhmä:
kohderyhmä:
Halloweenjuhliin - kamppanja
kohderyhmä: halloweeniä juhlivat ihmiset
kohderyhmä: halloweeniä juhlivat ihmiset
Ilahduta isää - kamppanja
kohderyhmä: vaimot, lapset, tuotteet menevät miesten käyttöön
kohderyhmä: vaimot, lapset, tuotteet menevät miesten käyttöön
Joulu on taas! - kamppanja:
kohderyhmä: joulua juhlivat ihmiset, ehkä hieman enemmän naisille kuin miehille suunnattu
kohderyhmä: joulua juhlivat ihmiset, ehkä hieman enemmän naisille kuin miehille suunnattu
Uusi vuosi, uudet kujeet! - kamppanja
kohderyhmä: kaikenikäiset
kohderyhmä: kaikenikäiset
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti